Forside / Reklamation
Reklamation på fødevarer
Skulle uheldet være ude, og du opdager en pakkefejl eller der er mangler i din ordre, er det vigtigt at du tager fat i os hurtigst muligt, så vi kan hjælpe dig.
Det er en stor hjælp, hvis du tager et billede af hele ordreindholdet, og sender det sammen med dit ordrenr. til dinkodfavorit@outlook.dk
Har du en reklamation, skal du kontakte os enten telefonisk eller på mail.
Vi skal modtage besked om din reklamation senest 5 dage efter varen er modtaget og meget gerne før.
For at vi kan behandle din reklamation bedst muligt, er det vigtigt, at du henvender dig til os, så snart du opdager evt. fejl eller mangler ved din bestilling. I de fleste tilfælde vil vi bede om fotodokumentation.
Hvis du opdager mangler ved varen, må du under INGEN omstændigheder smide kødet ud før du har fået et svar fra os, da vi skal have mulighed for at undersøge kødet. I nogle tilfælde skal det sendes til analyse hvis vi finder dette nødvendigt.
Reklamationsret på varer som ikke er fødevarer
Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.
Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Din Kødfavorit ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.
Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.
Din Kødfavorit ApS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.
Ved returnering kontaktes virksomheden:
Din Kødfavorit ApS
Frederiksberggade 35
TLF: 29420036
Erstatningsvarer.
Vi tilsikrer hver dag at vores lagerbeholdning stemmer overens med de vare som fremgår på hjemmesiden. Dog kan der være varer som er gået på vakuum eller på anden måde ikke lever op til vores strenge krav til kvaliteten. Er dette tilfældet forsøger vi at erstatte med et sammenligneligt produkt hvis du som kunde ønsker dette. Du vil altid blive kontaktet hvis dette skulle være tilfældet. Vi vil kontakte dig telefonisk og vi vil altid i sådanne tilfælde opgradere dit køb til en bedre varer.
Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.
Hvis du oplever problemer med din bestilling fra Din Kødfavorit, såsom pakkefejl eller manglende varer, er det vigtigt, at du kontakter os omgående for at få hjælp. Vi er her for at sikre, at din oplevelse med os altid er af højeste kvalitet.
Reklamationer kan indgives via telefon og e-mail.
Husk at tjekke varerne kort efter modtagelsen, og enten forbruge kødet eller fryse det ned hurtigt. Frostvarer bør forblives i den modtagne emballage.
Vi skal have besked om din reklamation indenfor 5 dage efter levering og meget gerne før.
For at vi kan behandle din reklamation effektivt, anbefaler vi, at du tager billeder af eventuelle fejl eller mangler og sender dem til os. Kassér ikke produktet før du har modtaget svar, da vi måske skal have muligheden for at inspicere det nærmere. Vær opmærksom på, at vi ikke kan yde garanti for produkter, der har været opbevaret i længere tid.
Ved tvivl om produktets kvalitet, bedes du kontakte os, så vi sammen kan finde en løsning.
Prisfejl
Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.
Klagemuligheder
En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.
Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse dinkodfavorit@outlook.dk
bekvemmelig og pålidelig levering
Onsdag, torsdag og fredag
Kun de bedste lokale råvare - fra danmark
Din Kødfavorit bygger på tre fundamentale principper: at levere fremragende kød til grillentusiaster, at sikre god dyrevelfærd, og at fremme biodiversitet gennem flere danske køer på græs.
Click & collect
Hent dine bestilte varer på
© 2025 Dinkoedfavorit.dk – Designet af Aveo web&marketing